Skazani za pedofilię…

Statystyki dot. profesji skazanych za pedofilię!

Wśród 877 osób odbywających obecnie karę za pedofilię, 275 nie posiada konkretnego zawodu, 144 było pracownikami dorywczymi, 50 wykonywało zawód murarza, 22 było magazynierami, 21 rolnikami, a 19 robotnikami. Skazanych za przestępstwa seksualne wobec dzieci jest też 2 księży i 1 zakonnik.

Wyrok za tego typu przestępstwa odsiaduje również 6 nauczycieli – w tym informatyki, języka polskiego, muzyki i wychowania fizycznego oraz jeden psycholog i jeden pedagog szkolny.

http://www.fronda.pl/a/znamy-statystyki-dot-profesji-skazanych-za-pedofilie,126814.html

Należałoby więc dotrzeć także do tych, którzy wiedzieli o dramacie 877 dzieci, a to ukrywali bądź zamiatali pod dywan. Kto się teraz do tego przyzna???

Dalej; ile jeszcze przypadków molestowania seksualnego jest nie wykrytych??? Zaś my, w oparciu o ukazany film, podniecamy się przypadkami sprzed 30-40 lat, gdy sprawcy są już w grobie lub są starcami. Tracimy z pola widzenia ZŁO dziejące się tu i teraz. Czasu nie cofniemy, tamtym ofiarom już nie pomożemy, lecz możemy zapobiec krzywdzie wielu dzieci i chronić je przed złem współczesnym mając oczy szeroko otwarte. Biadoleniem nad rozlanym mlekiem, tego nie załatwimy.

32 myśli na temat “Skazani za pedofilię…

  1. Zmieni się definicję pedofilii na homoseksualizm, który jest poprawny politycznie i będzie można dzieci molestować bezkarnie i „poprawnie”. Już nawet profesor wygłosił tę nową definicję.

    Polubienie

  2. A tak na poważnie, to chyba tylko czujność rodziców i jeszcze raz czujność może uchronić dzieci. O ile dzieci już potrafią się bronić przed zboczeńcami w parkach, na placach zabaw i na ulicach, bo są tego uczone, o tyle nie ma obrony przed księdzem, wychowawcą na koloniach i innymi osobami sprawującymi nad dziećmi opiekę. A najgorzej obronić się przed własnym ojcem. Bywają tacy ojcowie, którzy mają wnuki ze swoimi dziećmi. Czy na takie ZŁO jest jakieś lekarstwo?

    Polubienie

    1. Śmiem przypuszczać, że nie ma lekarstwa na żadne ZŁO. Mając dużo wolnego czasu oglądam programy; Sąd rodzinny; Sędzia Wesołowska i Gliniarze; brutalność niektórych zwyrodnialców jest porażająca. Pedofilia jest wielką krzywdą, ale…torturowanie albo znęcanie się fizyczne oraz psychiczne nad dziećmi wcale nie jest mniejszym złem.

      Polubienie

      1. Nie oglądam programów typu „court show”, które są inscenizacją fabularno-dokumentalną. Tak są te seriale zrobione, że człowiek przeżywa, jakby wszystko działo się tuż obok naprawdę. Nie! Nie! Unikam poddawania się manipulacji i faszerowania się wyreżyserowanym złem.

        Polubienie

        1. Może i wyreżyserowane…Dla mnie to bywa pouczające – jak postąpić w razie podobnego zdarzenia;
          pozdrawiam 🙂

          Polubienie

    2. Najwięcej przemocy, w tym seksualnej, jest niestety w rodzinach. W wojsku byłem w miejscowości w której więcej dzieci stało się ofiarami pedofilii, której sprawcami był ktoś z rodziny, niż osób, które takiej krzywdy nie doznały.

      Polubienie

  3. Nie wiem, jakiego profesora masz na myśli, pisząc o nowej definicji ale…
    coś w tym musi być, że niektórzy homoseksualiści upatrują sobie chłopców.
    Może w ten sposób testują swoją orientację??? a może chłopiec nie da w pysk,
    jak się będzie do niego dobierał ?
    U nas był taki przypadek;
    nauczyciel dobierał się do wynajętego malarza [ścian],
    a ten nie będąc „homo…” pobił go i nauczyciel trafił do szpitala.
    Gdyby ów nauczyciel dobierał się do ucznia, nie doznałby szkody na ciele;
    zaś malarz był silnym mężczyzną, mocno poturbował „dobieracza”.
    Nie wiem jaki finał miała sprawa, bo zdaje się, że pobicie było zgłoszone.
    Nauczyciela przeniesiono do innej szkoły [na wsi], ale nadal pracował z dziećmi,
    Czy ten incydent z dorosłym facetem uchronił uczniów – może???
    Każde molestowanie i przemoc [gwałt] nie powinna nikomu uchodzić bezkarnie.

    Mnie to w ogóle nie mieści się w głowie [za mała moja głowa];
    jak to jest – kobieta z kobietą; mężczyzna z mężczyzną;
    a co dopiero z dzieckiem; o innych dewiacjach już nie wspomnę.

    Polubienie

    1. Nie odpowiem na pytanie jak to jest,kobieta z kobietą; mężczyzna z mężczyzną, bo nie próbowałem i raczej się nie zanosi, abym miał próbować. Natomiast myślę, bo nie wiem, że podnieca niewinność. Inna kwestia, ze znam wypowiedź tylko jednego pedofila, seryjnego mordercy, bo często pedofilia łączy się z seryjnymi mordercami. Otóż ten seryjny morderca zarzucał policjantom hipokryzję.

      Polubienie

      1. Takich strasznych linków to proszę mi nie podsyłać; chcesz żebym cierpiała na senne horrory?

        Polubienie

  4. Myślę, że nagłośnienie tego zła być może zapobiegnie następnemu, bo ukrywanie nikomu nie przyniesie nic dobrego, z podobnych powodów laicyzowała się Irlandia.
    Jak stwierdził pewien mądry profesor KSIĄDZ, KATECHETA , NAUCZYCIEL, PEDAGOG, to zawody szczególnego zaufania – jak często murarz ma okazję molestować dzieci?
    Jeśli zdarzy sie pedofil w szkole wylatuje z hukiem i wilczym biletem od razu, księdza przenoszą do innej parafii i do dalszej pracy z dziećmi.

    Polubienie

        1. Otóż to> o to mi chodzi…:) z księdzem spotkania odbywają się sporadycznie zaś w domu na co dzień ma się kontakt z oprawcą.

          Polubienie

      1. Zapoznałam się z tą zalinkowaną sprawą.
        Aisab, rozgraniczmy różne sprawy, czyli błędy pojedynczych sędziów, prokuratorów, źle rozpatrzone czy niesprawiedliwie osądzone pojedyncze zbrodnie od systemowego tuszowania i krycia pedofilii, co było księżom wręcz nakazane /tu jest także odpowiedź na Twoje pytanie, dlaczego przed laty nie zajęto się zbrodniami pokazanymi w filmie/. O pokazanie i obalenie tego systemu teraz chodzi.
        Nawet Papież Franciszek wydał dekret zmieniający prawo kościelne, nakazujący duchownym obowiązkowe informowanie o przypadkach pedofilii lub ukrywania prawdy. Tylko nie pytaj, Aisab, dlaczego akurat przed wyborami do PE papież przysłał ten dekret, bo ja, ile bym się nad tym nie zastanawiała /trochę przewrotnie nawiązuję do Twojego pytania pod poprzednią notką/, to nijak pedofilia i jej ukrywanie nie łączy mi się z kampanią wyborczą.

        Polubienie

        1. Piszesz; „nijak pedofilia i jej ukrywanie nie łączy mi się z kampanią wyborczą…”
          oczywista oczywistość, bo pedofilia doskonale się miała przez lata. Nagle teraz bomba wybuchła i poraziła wielu. Mam tylko wątpliwości, czy ta bomba wybuchła we właściwym miejscu?
          porazi 3% sprawców zaś 97 % będzie czuć „luz-blus”.
          Dobrze, że w kościele nastąpiły zmiany w tym względzie, lecz to będzie promilowa poprawa sytuacji dzieci. Mnie nie chodzi o błędy pojedynczych sędziów, lecz o skalę procederu wśród krewnych; bliskich i powinowatych; ojciec, ojczym, brat, kolega brata, kuzyn, wujek, sąsiad, etc…etc…

          Polubienie

          1. Bomba poraziła przede wszystkim system tuszujący zbrodnię pedofilii w kościele. Niestety… Nie ma takiej bomby, która porazi rodziny ukrywające ten proceder. Czasem nawet cała okolica o tym wie i milczy. Ale nie dziwota, skoro na przemoc w rodzinie mówiono na szczytach polityki, że to tylko wyrażanie emocji i potępiano zgłaszających proceder, a nie oprawców.

            Polubienie

    1. Leszku > nie mam pojęcia, dlaczego niektórzy nie mogą zamieścić komentarza na moim blogu. Moherek także mi to sygnalizowała.
      Skoro aktywowałeś swój blog to zaraz dodam go do listy linków.
      Jednak kiedy trafiam na ten Twój blog to mam zaraz ostrzeżenie o zagrożeniu; też nie wiem dlaczego?
      pozdrawiam 🙂

      Polubienie

      1. Pan tak wszystkim pokierował, bym aktywował (bo wydawało mi się że to ważne zabrać głos w tej sprawie – a jak się nie udało u Ciebie, to nie miałem innego wyjścia). Ale fakt pozostaje aktem, że nie miałem takiego zamiaru, więc nie wiem, czy jeszcze będą jakiekolwiek notki. Ale dobrze, że mnie do tego skłoniłaś ((choć nawet nie wiedziałaś, że masz taką siłę oddziaływania).

        Polubienie

  5. Jeszcze chciałam się upewnić, czy te statystyki są statystycznie poprawne? Rzuciło mi się bowiem w oczy, że skazanych za przestępstwa seksualne wobec dzieci jest 2 księży, a raport kościelny mówi, że grubo ponad 300 /bliżej 400/ jest księży, którzy skrzywdzili dzieci. Tak dużej liczbie księży się „upiekło” ?

    I na tym kończę dyskusję na ten temat, bo powiem szczerze, że jestem już bardzo wyczerpana swoim emocjonalnym angażowaniem się. Dawaj więc, Siostro Genu Francuskiego Loka, notkę wakacyjną z kreacjami, które na te wakacje szykujesz, o! Ja mam problem ze spodniami, ponieważ żadna fabryka nie produkuje takich, jakie potrzebuję, a znane mi krawcowe nie potrafią szyć, o! 🙂

    Polubienie

    1. Elaelgry – notka na temat jaki proponujesz będzie wówczas, gdy już wszystkie linki o na ten temat sobie zapiszę na blogu; może kiedyś komuś [albo i mnie] się przydadzą 🙂

      Polubienie

  6. Z Umieszczaniem komentarzy jest taki problem, że można go opublikować zaraz po zalogowaniu. Aby drugi komentarz opublikować, trzeba się wpierw wylogować i zalogować ponownie. Myślałem, że to błąd mojego komputera, gdyż jak to pisałem, uległ on poważnej awarii, ale skoro inni mają ten sam problem, to wina leży po stronie wordpressa

    Polubienie

    1. Zbyszku> wszystko możliwe, gdyż kiedyś kombinowałam w ustawieniach, gdy Malina mi to sygnalizowała, lecz daremnie. podkreślam NIKOGO NIE BLOKUJĘ ani NIE BANUJĘ 🙂

      Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.