Zdrada Chrystusa …

Dyskusja pomiędzy Olimpią [ Kościół Zielonoświątkowy] a Leszkiem {Kościół Katolicki] – polecam;

http://listy-o-milosci-ps.lerus.pl/2020/03/cialo-i-krew-jezusa/

P.S nie zamieszczam tutaj treści tej dyskusji, bo już kiedyś Olimpia wyzwała mnie od „złodziei komentarzy” [wg mentalności Kalego].

Czy zawierzenie Matce Bożej jest zdradą Jezusa?

 

16 myśli na temat “Zdrada Chrystusa …

  1. Olimpio zapraszam do dyskusji u Leszka. Będziemy opierać się na faktach i wiarygodnych źródłach dwutysięcznej nauki Kościoła, bo nie można opierać się naukom współczesnych; tzw. biblistom z mozaiki odłamów protestanckich, bo to się kłóci ze zdrową logiką. Ta niezdrowa logika polega na tym, że wszystkie odłamy protestanckie i każda z osobna twierdzą, że oni mają rację i się nie mylą… każdy ma swoją inną od siebie naukę; inna zielonoświątkowca, inna adwentysty, inna świadka Jehowy, inna luterańska… Każdy powołuje się na Boga czy Ducha Świętego. Tylko dlaczego tenże Bóg albo Duch Święty jest ze sobą sprzeczny w tych odłamach protestanckich, skoro tam ma być odkryta jedyna interpretacja biblijna. Biblia NT mówi jeden kościół, nie kościoły; jeden pasterz, jedna owczarnia, jedna wiara, a nie multi kulti wiar, które pochodzą od czasu reformacji czyli czytaj deformacji Biblii. Czy to daje coś do myślenia takiemu adwentyście, zielonoświątkowcowi itp? Jeśli trochę ruszy rozumem, to powinien się zastanowić, a nie czytać wywody fałszu i tym fałszywym naukom dawać się nabierać; naiwnie, bezmyślnie, ale sprytnie konstruowane,

    Polubienie

    1. Mirku> nie potrafię się zalogować na blogu Leszka; nie wiem czy Olimpia w ogóle tam zajrzy;
      ta dyskusja była na jej blogu. Leszek tylko przeniósł ją do siebie na blog.
      pozdrawiam 🙂

      Polubienie

        1. Poprzednio z odpowiedzią czekała ponad dobę. Znalazła pomysł, że będzie cytować BT, ale ja w to nie wchodzę – wybrałem biblię prostestancką i jej się trzymam, skoro uchodzi za wiernie oddającą treść oryginału (wynika to z zasady ekwiwalencji dynamicznej tłumaczenia). Póki co dopiero półtorej doby upłynęło – to za mało, by coś wymyśliła. Podejrzewam, że się podda, choć się do tego nie przyzna.

          Polubienie

          1. Można przerzucać się wersetami biblijnymi, gdyż w zależności od interpretacji, każdy może
            sobie dopasować zrozumienie Słowa Bożego. Tak też czynią m.in. świadkowie Jehowy;
            ich Przekład Nowego Świata dopasowuje do Słowo Boże do ich nauki.
            Mnie tylko zastanawia wielość odłamów protestanckich;” każdy sobie rzepkę skrobie”

            Polubienie

    1. Już znalazłem przyczynę – było tak, że codziennie miałem po kilkanaście wpisów z Rosji. Blokowałem adres IP, ale okazało się, że zkresem nie mogłem – trzeba było wpisywać tylko konkretne adresy. Generowali tego tyle, że nie nadążałem. Aż w końcu zablokowałem – a że nikt więcej tam nie przychodzi, to nawet tego nie zauważyłem.
      Ale już można.

      Polubienie

            1. I całe szczęście – to po chińsku było podpisane AndrewDaw, a o 9:40 wpisał mi się jakiś AndrewFub – ten przynajmniej po angielsku, a więc wiedziałem, co reklamuje (ruscy jak się wpisują, to nade wszystko reklamują sexusługi). Oba wpisy skasowałem.

              Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.